Gästebuch

Über Ihre Rückmeldung freue ich mich sehr!

Kommentare: 5
  • #5

    Barbara (Dienstag, 02 Juli 2019 17:19)

    Dä Alltag eifach mal hinder mir lah und gnüsse - das chan ich während dine Behandlige. Äs tuet jedes Mal so guet und ich fühl mi nacher richtig entspannt und erholt. Chans jedem witer empfehle!

  • #4

    Raffaela (Donnerstag, 21 März 2019 09:13)

    Eifach mal für ä Stund entspanne und vergesse. Das chammer bi dir und ich fühl mich nach dä Behandlig total entspannt und mit neuer Energie uftankt. Ich chans jedem empfehle ob mit oder ohni Beschwerde äs tuet eifach guet :-)

  • #3

    Jasmine (Freitag, 22 Februar 2019 16:13)

    Vielen Dank für die tollen Behandlungen. Du bringst die Energie immer wieder zum fliessen und schenkst mir für mindestens eine Stunde tiefe Entspannung!

  • #2

    Karin (Sonntag, 12 August 2018 23:07)

    Äs unheimlich offnigs und grosses Herz, Iifühligsvermöge wo tüüf berüehrt und ä wundervoll fiini und sanfti Art, Dich uf anderi Mänsche iizlah...- das bisch Du.
    Dankä - dass Du euis a all dem teilnäh lahsch.
    Alles Liebi für Dich und Dini wertvolli Arbet. Du bisch ufem richtigä Wäg! Goldrichtig!
    Karin

  • #1

    Isabelle (Freitag, 10 August 2018 14:16)

    Nach jeder Behandlung fühle ich mich wie neugeboren! Super Massage, kann ich nur empfehlen!